Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО


Для того, щоб Ви могли впевнено впоратися з тестами у напруженій екзаменаційній обстановці, пропонуємо деякі найбільш універсальні стратегії підготовки до тестів і тактики їх виконання.

Тренуйтеся! Перед безпосереднім тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування. Не можна навчитися добре вирішувати тести, не виконуючи їх, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять із типовими конструкціями тестових завдань, але дають вам й інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Слідкуйте за часом! Тренуйтесь із секундоміром у руках. Засікайте час виконання тестів, обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації загальної ситуації неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуйте! При тренуваннях дотримуйтеся всіх рекомендацій: як правильно вирішувати окреме завдання або тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а потрібно відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись.

Пропускайте! Треба навчитися пропускати важкі або незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди найдуться такі, з якими ви обов'язково впораєтеся. Просто нерозумно недобрати балів тільки тому, що ви не дібралися до "своїх" завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам не відомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом "сходів" і починається з легких питань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуйте! Якщо ви не впевнені у виборі відповіді, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді іншим, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, приводить до збільшення кількості балів.

Виключайте! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох ознаках (а це легко), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Думайте лише про поточне завдання! Коли ви бачите нове завдання (питання), відкиньте все, що було в попередньому. Як правило, завдання в тестах не позв'язані один з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), можуть не допомогти, а тільки завадять сконцентруватися й правильно вирішити інше завдання. Ця стратегія дає вам й інший психологічний ефект - відкинути думки про невдачу в минулому завданні (якщо вам воно здалося занадто складним). Думайте лише про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читайте уважно завдання до кінця! Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за "першими словами" і добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших питаннях. При виконанні будь-яких завдань важливо нічого не пропустити і нічого не вигадати.

Керуйте емоціями! Ніхто не повинен виконати всі 100% завдань! Тому немає жодного сенсу гаяти час та витрачати емоційну енергію на передчасні переживання. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто багато помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться відмінникам, які звикли при звичних методах контролю домагатися максимального результату.

Заплануйте «два кола»! Сплануйте час таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання "по першому колу". Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелося пропустити.

Ось такий найпростіший список «рецептів». Якщо ви використаєте їх, то ще під час тренувань побачите, як відчутно зростуть ваші результати!

Бажаємо успіху!
   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2023-2024 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2023-2024 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2023-2024 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.