![](http://school-290.inet.ua/images/biol.jpg)
Кожен учитель, працюючи в школі, створює власну систему роботи з учнями. За декілька років створюється комплекс педагогічних методів, прийомів та засобів, які дозволяють ефективно викладати свій предмет. І не існує серед цих комплексів двох однакових, як не існує двох однакових учителів або учнів. Проте кожен учитель може знайти в досвіді інших ті перлинки, які дозволять йому вдосконалити власну творчу систему. Саме такі корисні перлинки досвіду ми пропонуємо вам…
Гра як засіб творчого розвитку учнів
![](http://school-290.inet.ua/images/biol1.jpg)
Основною формою роботи для розвитку критичного мислення є групова форма роботи.
Особливості XXI століття вимагають від сучасної школи формування молодої людини, високоосвіченої, суспільно активної, творчої, конкурентоспроможної, яка не тільки багато знає, а й використовує знання як життєвий інструмент; не тільки виконує команди, а й генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення, вміє критично мислити, володіє комунікативними здібностями, використовує свій потенціал для самореалізації, відповідно ставиться до життя, впевнено відповідає на виклик нового тисячоліття.
![](http://school-290.inet.ua/images/biol2.jpg)
Отже, сьогодні, як ніколи раніше, перед школою стає проблема виховання свідомої людини, з достатньо сформованими компетентностями, які дають їй змогу успішно виконувати будь-які життєві та соціальні ролі, бути творцем свого життя, активно інтегруватися в українське та європейське суспільство.
Використання інтерактивних технологій - засіб створити в класі, під час навчального процесу, атмосферу співробітництва, порозуміння і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати
особистісно-орієнтоване навчання.
Шкільний курс біології повинен:
• стати провідником гуманістичних ідей, екологічного способу мислення, здорового способу життя;
• формувати компетенції, яких потребує сучасне життя: соціальних, полікультурних, комунікативних, інформаційних;
• сприяти саморозвитку та самоосвіті,раціональній, продуктивній, творчій діяльності.
Нами доведено, що впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально - виховний процес сприяє:
• підвищенню інтересу до вивчення біології;
• формуванню внутрішньої мотивації навчальної діяльності учнів;
• індивідуалізації навчання;
• поглибленню взаємодії вчителя і учнів.
|