Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Кафедра біології та хімії

Кожен учитель, працюючи в школі, створює власну систему роботи з учнями. За декілька років створюється комплекс педагогічних методів, прийомів та засобів, які дозволяють ефективно викладати свій предмет. І не існує серед цих комплексів двох однакових, як не існує двох однакових учителів або учнів. Проте кожен учитель може знайти в досвіді інших ті перлинки, які дозволять йому вдосконалити власну творчу систему. Саме такі корисні перлинки досвіду ми пропонуємо вам…

Гра як засіб творчого розвитку учнів



Основною формою роботи для розвитку критичного мислення є групова форма роботи.
Особливості XXI століття вимагають від сучасної школи формування молодої людини, високоосвіченої, суспільно активної, творчої, конкурентоспроможної, яка не тільки багато знає, а й використовує знання як життєвий інструмент; не тільки виконує команди, а й генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення, вміє критично мислити, володіє комунікативними здібностями, використовує свій потенціал для самореалізації, відповідно ставиться до життя, впевнено відповідає на виклик нового тисячоліття.


Отже, сьогодні, як ніколи раніше, перед школою стає проблема виховання свідомої людини, з достатньо сформованими компетентностями, які дають їй змогу успішно виконувати будь-які життєві та соціальні ролі, бути творцем свого життя, активно інтегруватися в українське та європейське суспільство.

Використання інтерактивних технологій - засіб створити в класі, під час навчального процесу, атмосферу співробітництва, порозуміння і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання.

Шкільний курс біології повинен:

• стати провідником гуманістичних ідей, екологічного способу мислення, здорового способу життя;
• формувати компетенції, яких потребує сучасне життя: соціальних, полікультурних, комунікативних, інформаційних;
• сприяти саморозвитку та самоосвіті,раціональній, продуктивній, творчій діяльності.

Нами доведено, що впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально - виховний процес сприяє:

• підвищенню інтересу до вивчення біології;
• формуванню внутрішньої мотивації навчальної діяльності учнів;
• індивідуалізації навчання;
• поглибленню взаємодії вчителя і учнів.

   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2024-2025 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.