![]()
КАФЕДРА ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Кількісний та якісний склад МО вчителів природничо-математичного циклу ліцею № 290 Дарницького району м. Києва
У складі методичного об’єднання - 15 вчителів ліцею. З них вчителів:
математики – 5
Гензель Тетяна Володимирівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель;
Дяк Тетяна Вікторівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист;
Єфімова Лариса Григорівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
Козіна Олена Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист;
Стеценко Валентина Семенівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.
фізики і астрономії – 3
Замаскіна Поліна Іванівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист;
Куценко Марина Борисівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель;
Рябуха Софія Олександрівна, молодий спеціаліст
інформатики – 3
Гнатюк Тетяна Михайлівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
Мариненко Ірина Петрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель;
Чабанна Наталія Вікторівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
біології – 2
Гончар Тетяна Анатоліївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель;
Рудчук Олена Борисівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
хімії – 2
Погоржельська Ольга Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист;
Старко Олена Миколаївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель
Проблема, над якою працює методичне об’єднання
Формування предметних і ключових компетентностей учнів засобами STEM-освіти в умовах реалізації Концепції НУШ.
Керівник методичного об’єднання – Стеценко Валентина Семенівна.
Анонс заходів до Дня української писемності та мови
Робота методичного об´єднання вчителів природничо-математичних наук у 2025 – 2026 навчальному році передбачає:
Впровадження компетентнісного підходу у навчанні.
Організацію міжпредметної інтеграції.
Застосування проєктних та проблемно-орієнтованих методів навчання;
Впровадження цифрових технологій.
Формування життєвої і соціальної компетентності школярів шляхом розвитку експериментальних умінь, навичок дослідницької діяльності. Підготовку учнів до реального життя через практичну спрямованість навчання.
Забезпечення реалізації Державного стандарту базової середньої освіти у 8-х класах НУШ.
Активізацію пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, Тиждень наук з заходами STEM- освіти).
Використання ефективних засобів і технологій пошуку, навчання і виховання обдарованих дітей. Залучення учнів до участі в предметних олімпіадах, конкурсах МАН.
Використання різноманітних методів та прийомів, які сприяють підвищенню рівня знань, мотивації до навчання здобувачів освіти: показувати практичну цінність знань, ставити досяжні цілі, зробити навчання цікавим (ігри, міні – квести, нестандартні завдання), інтерактивні ресурси (відео, тести), довірливі стосунки з вчителем, позитивна конкуренція, індивідуальний підхід.
Застосування індивідуального підходу та робота з дітьми з особливими освітніми проблемами, співпраця з батьками. Проходження тренінгів, семінарів, курсів для покращення знань та навичок у сфері інклюзивної освіти. Обмін педагогічним досвідом найкращими практиками про інновації в інклюзивному навчанні.
Психолого-педагогічна підтримка учнів під час навчання в умовах воєнного стану.
Систематичне підвищення кваліфікації вчителів, зокрема через курси, самоосвітню роботу, поширення власного педагогічного досвіду, публікація досвіду на освітніх сайтах.
|