Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Алгоритм дій у разі виявлення випадків булінгу


Сприяти безпечному та здоровому навчальному простору - це першочергове завдання нашої гімназії. Ми віримо, що наші учні потребують впорядкованого та комфортного навчального середовища, вільного від насильства у будь-яких його проявах. Саме для досягнення цієї мети у гімназії проводиться системна робота з протидії булінгу, спрямована на його запобігання, що включає інформування, роз’яснення, бесіди, тренінги, консультації тощо не лише для учнів, а й для їх батьків. Адже, дійсно, сьогодні булінг є проблемою світового масштабу.

Булінг (bullying, від анг. bully - хуліган, забіяка) є однією з форм насильства, що означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення до людини. Булінг може проявлятися у різних формах, не лише фізичної агресії, але й психологічної, зокрема у формах утиску, цькування, бойкоту, дезінформації, дискримінації, кібер-цькування, псування особистих речей тощо. Такі знущання завжди є навмисними, включають у себе неприйнятні жести, слова або дії, що можуть повторюватися з часом.


Що можна зробити у разі виявлення випадків булінгу?

• Скажіть особі, яка, на вашу думку, почала проявляти до вас ознаки булінгу, зупинитися.
• Якщо над вами знущаються, або хтось, кого ви знаєте, зазнає знущань тривалий час, повідомте про це.

Ви можете повідомити про випадки булінгу:

• Батьків
• Вчителів
• Класного керівника
• Психолога гімназії
• Представника адміністрації гімназії
• Представника робочої групи з протидії булінгу в гімназії
• Директора гімназії
• Уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей

Коли повідомляти?

Повідомте про випадок булінгу одразу. Не ігноруйте. Ситуація може погіршитись.

Як представники гімназії відреагують на повідомлення про випадок булінгу?

Працівник гімназії, виявивши випадок булінгу або отримавши від учня чи його батьків заяву про такий випадок, повідомляє про нього керівника навчального закладу.
Відповідно до заяви, директор гімназії видає рішення про проведення розслідування, створює та скликає комісію з розгляду випадків булінгу, до складу якої входять педагогічні представники, психолог, а також батьки постраждалого та булера.
Комісія з розгляду випадків булінгу буде слухати та розмовляти з постраждалим та його батьками, з булером та його батьками, а також, за наявністю, зі свідками випадку булінгу з метою з’ясування всіх обставин.
Всі рішення комісії будуть зафіксовані в окремому журналі, що зберігатиметься в оригінальному вигляді з оригіналами підписів усіх її членів.
У разі, якщо комісія визнає, що інцидент дійсно виявився випадком булінгу, а не одноразовим конфліктом, директор гімназії повідомляє про нього уповноважені органи Національної поліції України та Службу у справах дітей.
У разі, якщо комісія не визнає випадок булінгу, а постраждалий не згоден із цим, він може звернутися із заявою до органів Національної поліції України.


Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Склад робочої групи з протидії булінгу
Телефони довіри
   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2024-2025 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.