Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Кафедра філології

КАФЕДРА ФІЛОЛОГІЇ

Діяльність викладачів кафедри філології київської гімназії № 290 спрямована на вирішення комплексу завдань:

• формування усвідомленого ставлення до мови як інтелектуальної, духовної, моральної і культурної цінності;
• всебічний розвиток особистості дитини;
• прагнення до творчого осягнення мистецтва слова.
• створення умов для реалізації творчих здібностей, уподобань та допрофесійної підготовки молоді;
• забезпечення фундаментальної освітньої підготовки;
• залучення учнів до дослідницько-пошукової та наукової діяльності.

На кафедрі філології гімназії № 290 працюють:

Байдалова Юлія Іванівна - вчитель зарубіжної літератури, вища категорія, вчитель-методист;
Бугаєнко Олена Миколаївна - вчитель української мови та літератури, вища категорія, вчитель-методист;
Голя Вікторія Олегівна - вчитель української мови та літератури, вища категорія;
Громадська Віра Михайлівна - вчитель української мови, вища категорія, вчитель-методист;
Гульназарова Джульєтта Арутюнівна - вчитель російської мови, вища категорія, старший учитель;
Дроздовський Дмитро Ігорович - старший учитель української мови та літератури, кандидат філологічних наук;
Петруньок Галина Павлвіна - вчитель української мови та літератури, вища категорія, вчитель-методист;
Середа Лариса Василівна - вчитель української мови та літератури, І категорія.



Прометеєве серце педагога...

Думка про те, що уроки мови та літератури вирізняються з-поміж інших шкільних занять, не потребує доказів. Адже філологічні дисципліни виконують головну роль у формуванні світогляду, характеру й особистісних якостей та естетичних смаків учнів.

Немає учителя, який, ідучи на урок, щоразу не задумувався б над тим, як побудувати свою роботу так, щоб традиційний навчальний матеріал не пройшов повз свідомість учнів, а залишив в кожному із них ще одну часточку знань із тієї бездонної скарбниці, яку приберегло для нас життя. Класична педагогіка сверджує – “Смертельний гріх вчителя – бути нудним”.

Щоб кожний урок був ефективним, кафедра філології дотримується таких правил:

• забезпечити розуміння учнями потреби в конкретних знаннях, перспективи їх застосування;
• формувати в учнів пізнавальні мотиви навчання;
• залучити кожного вихованця до активної пізнавальної діяльності, всіляко заохочуючи щонайменші успіхи;
• створити умови для застосування отриманих знань на практиці;
• навчити учнів аргументувати власні судження стосовно засвоюваного навчального матеріалу;
• зважати на індивідуальні можливості учнів, їх пізнавальні інтереси;
• широко використовувати різноманітні новітні технології і засоби оволодіння знаннями.

Ще одним важливим правилом в діяльності кафедри філології гімназії № 290 є проведення позакласної роботи, безпосередньо пов’язаної з предметами української мови, літератури та світової літератури. Щороку в гімназії проводяться вікторини, літературні вечори, присвячені різним письменникам, конкурси читців поезії, зокрема, Тараса Григоровича Шевченка.

Гарною традицією стало написання Всеукраїнського радіодиктанту, який проводиться в межах святкування Дня української мови та писемності.


Тематичні екскурсії

Важливе місце у практиці кафедри посідає проведення навчальних тематичних екскурсій, адже навчальна екскурсія — це форма роботи, спрямована на вивчення учнями при керівній ролі вчителя певних явищ, процесів, предметів через безпосереднє їх сприймання і спостереження в конкретному середовищі. Завдання екскурсій полягають у збагаченні знань учнів, встановленні зв’язків теорії з практикою, розвиткові творчих здібностей учнів, їх спостережливості, естетичних смаків та актуалізації пізнавальних інтересів. Щороку учні гімназії неодноразово відвідують музеї, театри та виставки.


Парад МАНівських робіт

Показником результативності роботи кафедри філології є призові місця учнів на різних етапах олімпіад з української мови та літератури, світової літератури, перемоги у найрізноманітніших конкурсах, турнірах, а також призові місця в конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН

Публікації кафедри

Ефективність роботи кафедри засвідчують публікації у фахових виданнях України:



Світлячки учнівської творчості

Проблема розвитку дитячих творчих здібностей є досить актуальною в сучасному житті. Дослідження дозволяють відзначити необхідність та можливість розвитку мовленнєвих творчих здібностей вже зі шкільного віку.

Дитинство передусім шкільне - єдиний період життя, коли творчість може стати універсальним і природним способом буття людини. Численні наукові дослідження різних часів свідчать про безкрайні креативні можливості дитинства, тому провідна психолого–педагогічна проблема виявляється в тому, щоб створити ці сприятливі умови стимулювання і спрямування розвитку особистості.

Мовлення акумулює життєдайну творчу енергію дитини, це стимул, засіб і показник її фізичного психічного і духовного розквіту, розквіту творчих здібностей, максимальної реалізації природних можливостей. Тож одним із наголовніших завдань кафедри філології є виявлення та розвиток таких здібностей у дітей.

   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2024-2025 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.