Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Батькам і учням на допомогу
Про організацію життя та навчання під час карантину


Вже три тижні діє карантин. Але, пройшовши певну адаптацію, і учні , і їхні батьки зараз у змозі переглянути й певним чином вдосконалити той порядок життя та діяльності, що склався у родинах за таких обставин, коли й працювати, і навчатися, і проводити майже весь час потрібно разом, всією родиною. Безумовно, це абсолютно новий досвід, який виявився для всіх нас несподіванкою. Але…. «дорогу здолає той, хто йде». Тому, вивчаючи різні думки фахівців, побажання батьків, враження дітей, а також досвід родин, де є, на жаль, діти-інваліди, й вони вимушені навчатися вдома, або тих, хто свідомо обрав дистанційне навчання, можна надати рекомендації, що суттєво допоможуть зробити цей час ефективним та психологічно комфортним. Так, дійсно, працювати батькам вдома (що зараз змушені багато хто з них) в оточенні всієї родини, а також навчатися вдома дітям (коли навколо так багато привабливого й того, що відволікає), взаємодіяти іноді цілодобово виявилося досить непростим завданням. Саме те, що поєдналися і в часі, і в одній особі (батьків, наприклад) зовсім різні соціальні ролі, і виявилося найскладнішим. Мама - і вчитель, і працівник, і домогосподиня…. Тато - і вихователь чи викладач, і підприємець, у якого зараз обертом голова, як зберегти бізнес, і турботливий син для своїх стареньких батьків. Або навпаки (про тата і маму). Але це не важливо. Важливо те, як зберегти свій емоційний стан більш-менш спокійним, бо діти зазирають в очі (та й інші члени родини), а там з тривогою запитання: «Все ж буде добре?». Сьогодні ми торкнемося лише деяких аспектів такого нового життя, а саме як організувати час всієї родини, щоб встигнути все і не пересваритися вщент, і зберегти тепло у стосунках, і зберегти себе. Тому що все це мине, а потім знову буде адаптація вже до життя «після карантину», й все налагодиться, але ми маємо пройти цей шлях не спустошеними, а збагатитися новим досвідом, новими уміннями, новими міцнішими родинними зв’язками.
Отже. Розклад, планування. Вкрай необхідна річ, щоб не кидатися з однієї крайності в іншу, не забути те головне, заради чого ми всі навчаємося й працюємо: здоров’я, майбутнє, добрі стосунки. Щоб бути здоровим (і в фізичному, й психологічному аспектах), все має бути дозованим: і навчання, й робота, і відпочинок, і особистісний розвиток. Тому треба скласти такий розклад дня, щоб були і фізкультхвилинки, і навчання, і час, котрий проводитиме разом вся родина, і час для усамітнення. Це обов’язково. Щоб відновити сили, переосмислити якісь моменти, нарешті засумувати один за одним – потрібно розлучатися на певні проміжки часу. Батьки мають демонструвати впевненість і в тому, що вони роблять, і в майбутньому, і в тому, що все з часом вийде. А якщо щось і не виходить – є до кого звернутися за допомогою, бо ж людина не має бути досконалою в усьому. Саме ставлення батьків до подій, вчинків, ситуацій і є тією моделлю поведінки, яку в першу чергу опановує ваша дитина. Хочете, щоб ваша дитина була оптимістом – намагайтеся самі оптимістично ставитись до подій. Але розумно, щоб це не було штучним – діти одразу відчувають награність. Так і в іншому. Хочете, щоб дитина поважала вас – демонструйте повагу до її переживань і потреб. Тому розклад обов’язково повинен враховувати і час для спілкування – і ваш, і з вашими друзями чи родичами, й у ваших дітей із їхніми друзями також, особливо, починаючи з молодшого підліткового віку й до юнацтва.
Намагайтеся пояснити, чому важливо дотримуватися певного розпорядку, переконати, бути прикладом. Саме за допомогою планування можна все встигнути, нічого не забути й відчути задоволення собою, коли все вдалося. Це також формування тієї емоційно-вольової саморегуляції, якої так бракує багатьом дорослим (бо не склалося з цим у дитинстві), щоб досягти успіху.
Планування відпочинку. Як не дивно, але це також важливо. Це допоможе дітям уникненню залежності від безглуздого перегляду соцмереж чи комп’ютерних ігор, формуванню прокрастинації. Але пам’ятайте, не можна забороняти і нічого не пропонувати натомість. Порадити цікавий фільм, книжку, настільну гру, а краще влаштувати перегляд разом, пограти, попустувати, щось позгадувати, щось створити разом – те, що з’єднує, допомагає встановити щирі стосунки. Планування таких заходів є класною мотивацією для дітей робити щось, що потрібно, але і не дуже хочеться).
Зараз прикладів режиму є багато. Але ваш не обов’язково має відповідати чиїмсь стандартам. Нехай він буде ваш особистий, створений для потреб вашої родини, і подобатись вашим рідним. Безумовно, він не буде «непохитним». Але організовувати, нагадувати, спрямовувати, допомагати не забути важливе – ось його мета й завдання.

З наступного тижня ми запропонуємо вам Щотижневий розклад: Важкий понеділок (як можна зробити його не дуже важким), Розумний вівторок (розганяємось…), Культурна середа (надихнув День безкоштовного відвідування музеїв), Чистий четвер (наведення ладу у справах та думках), Підсумкова п’ятниця (зрозуміло вже з назви) та…. Чарівні вихідні (насичені, незабутні, приємні))). І будьте здорові!!!
   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2023-2024 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2023-2024 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2023-2024 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.