Навігація
Головна
Про гімназію
Особливості навчального процесу
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти

Моніторинг результатів ЗНО

2016 рік
2017 рік
2018 рік
2019 рік

КАФЕДРИ

Кафедра філології
Кафедра біології та хімії
Кафедра історії та географії
Кафедра математики, інформатики, фізики та астрономії
Кафедра естетичного виховання

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати
Тематика семінарів

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Контакти
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Шаблони документів
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Підручники
Бібліотека гімназії рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Дарницький науково-методичний центр
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Web-квест

Вітаємо тебе, допитливий шукачу пригод! Ти, мабуть, не просто так завітав на цю сторінку?
Твоя мета - нагорода, а чи є краща нагорода, ніж ЗНАННЯ?
Та й нагода неабияка! 9 листопада православна церква вшановує пам'ять преподобного Нестора Літописця - ченця Києво-Печерської лаври, першого історика Київської Русі, а Україна відзначає День української мови та писемності.
Ти вважаєш себе справжнім українцем і патріотом? Тоді ти не можеш просто стояти осторонь заходів, які проводять у нашій країні з нагоди цього свята!

Збирай команду однодумців та вирушай у незабутню подорож, щоб більше дізнатися:
· чи справді українська мова є «молодшою сестрою» російської;
· якими двома абетками користувалися наші предки;
· які книжки читають наші співвітчизники;
· цікаві факти з української історії та культури.

Мета гри: дізнатися більше про становлення й розвиток української мови та писемності.
Завдання: створити командну презентацію, наповнивши її матеріалами, зібраними під час проходження квесту.

ТВОЇ ДІЇ:

1. Збери команду із шести учасників.
2. Розподіліть ролі.
3. Виконуйте кожен своє завдання, перевіривши свою здатність долати перешкоди й випробування на шляху до досягнення мети:
· прочитай цікаві факти з історії мови, культури й писемності;
· відкрий у мережі Інтернет веб-сайт, на якому є підказка до виконання вікторини, проекту, інтерв'ю чи анкетування;
· пройди випробування, які перевірять твоє вміння досягати мети.
4. Створи у співпраці з іншими учасниками звіт про виконану роботу у вигляді презентації та надішліть його за адресою bina.delezha@gmail.com або віддайте на диску своєму вчителю української мови до 15 листопада включно.
5. Чекайте результатів конкурсу, які будуть відомі вже 16 листопада!

РОЛІ ТА ЗАВДАННЯ:

ЕКСКУРСОВОД
ІСТОРИК
МОВОЗНАВЕЦЬ
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЕЦЬ
СОЦІОЛОГ
ІТ-ФАХІВЕЦЬ



ЕКСКУРСОВОД

Мета: дослідити визначну роль писемності у справі піднесення духовного, культурного й освітнього рівня народу, його національної самосвідомості.
Завдання: дослідити пам'ятки матеріальної й духовної культури українців, користуючись наступними Інтернет-ресурсами:
http://www.refine.org.ua/pageid-2466-1.html

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0

http://cikavo.com.ua/tsikavi-fakty-pro-knyhy.html

Підготуй доповідь за пунктами:
1. Зародження української писемності;
2. Найвідоміші рукописні книги України;
3. Книжкові рекорди України.

Після виконання завдання подай інформацію ІТ-фахівцеві, щоб він розмістив її у презентаціїі.

ІСТОРИК

Мета: дослідити етапи розвиток писемності й книгодрукування в Україні.
Завдання: виконати завдання вікторини та підготувати доповідь за ними, використовуючи матеріал з таких Інтернет-ресурсів:
http://www.ukrtvory.com.ua/nestor.html

http://vybory.org/articles/1199.html

Вікторина:

Доповни речення 1-15 пропущеними словами. Підкресли в них першу літеру й устав її в речення. Про що в цьому реченні йдеться? _ і _ _ _ о _ ія _ _ вч _ _ _ _ _ _ а в а т и _ в _ т.

1. Перший друкар українських книжок був __________, родом німець.
2. Федоров тривалий час працював в українському місті ___________ .
3. Князь Костянтин, великий землевласник і видатний культурний діяч, засновник академії, запропонував Федорову надрукувати «Біблію» в місті _________________.
4. Основоположником книгодрукування у Великому князівстві Литовському був Франциск _________________– перший білоруський просвітник , визначний діяч всього слов?янського книгодрукування.
5. Одним з перших друкарів і засновником друкарства в Україні і Росії був _____________ .
6. «Повість минулих літ» написав ________________ .
7. У лютому 1574 р. Федоров надрукував видання «______________».
8. Нестор Літописець був сучасником засновника Києво-Печерської лаври _________ .
9. Засновником друкарні Києво-Печерській лаврі став (ім’я) ______________ Плетенецький.
10. Президенти України на інавгурації присягають на __________________ Євангелії.
11. Ім’я Федорова — ____________________ .
12. Над перекладом «Анфологіона» з грецької мови працював визначний письменник (ім’я) _____________ Копистенський.
13. Книгодрукування було започатковано в європейській країні ______________________ .
14. Відомий письменник і освітній діяч Кирило Транквіліон (прізвище) ___________________1618 р. видав власним коштом у Почаєві свою працю «Зерцало богословії».
15. Над перекладом «Анфологіона» з грецької мови разом з Копистенським працював визначний письменник (ім’я) _____________ Борецький.

Після виконання завдання подай інформацію ІТ-фахівцеві, щоб він розмістив її у презентаціїі.

МОВОЗНАВЕЦЬ

Мета: розвивати відчуття мовного смаку, виробляти імунітет проти суржика.
Завдання: випиши з україномовних видань, рекламних листівок і плакатів або відшукай в Інтернеті, допущені помилки, систематизуй їх і за зібраними матеріалами та уклади словничок "Від рекламного до смішного - один крок". Для класифікації помилок за видами використовуй такі Інтернет-ресурси:
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1556

http://ru.osvita.ua/vnz/reports/journalism/24668/

Після виконання завдання подай інформацію ІТ-фахівцеві, щоб він розмістив її у презентаціїі.

ЛІТЕРАТУРОЗНАВЕЦЬ

Мета: дослідити читацькі уподобання українців.
Завдання: ознайомитись із найпопулярнішими книгами в Україні за версією 2012 року та зацікавити ними інших, підготувавши доповідь. Для виконання завдань використовуй рейтинги з таких Інтернет-джерел:
http://pedpresa.com/blog/scho-chytayut-ukrajintsi-top-10-najpopulyarnishyh-knyzhok.html

http://www.dipsm.org.ua/all/13367

Після виконання завдання подай інформацію ІТ-фахівцеві, щоб він розмістив її у презентаціїі.

СОЦІОЛОГ

Мета:вивчити рівень читацьких зацікевлень старшокласників.
Завдання:серед учнів 8-10 класів проведи анкетування, яке визначить, як часто і що читають учні нашої гімназії.

Користуйся запропонованими запитання та придумай 3 власних. Коли проводитимеш анкетування, попередь, що воно анонімне, а його результати будуть представлені тільки в узагальненому вигляді!)

ЗАПИТАННЯ АНКЕТИ:

1. Чи любиш ти читати?
Так
Ні

2. Крім книжок за шкільною програмою, художню літературу ти читаєш:
щодня
тричі на тиждень
один раз на тиждень
не читаєш

3. Яку літературу ти любиш читати?
Про кохання
Детективи
Фантастику
Наукову

Підрахуй відповіді на кожне запитання. Узагальни результати в графіку чи діаграмі. Зроби короткі висновки за результатами анкетування. Подай інформацію ІТ-фахівцеві, щоб він розмістив її у презентаціїі.

ІТ-ФАХІВЕЦЬ

Мета: створити проект-презентацію на основі інформації, опрацьованої іншими учасниками.
Завдання: створи презентацію, використовуючи інформацію, зібрану іншими, та надішли її за адресою bina.delezha@gmail.com або запиши на диск та віддай своєму вчителю української мови.
Коментарі
Немає коментарів.
Добавити коментар
Будь ласка, введіть логін та пароль.
   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Cайти вчителів
Персональний сайт Дележі А.Я.
Персональний сайт Заблодської А.Ф.
Персональний блог Заблодської А.Ф.

   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників гімназії № 290 у 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які атестуються в 2024-2025 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників гімназії № 290, які позачергово атестуються в 2024-2025 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.