Тема |
Підручник |
Інтернет-ресурси |
Завдання |
Надіслати вчителю |
Термін виконання |
Природознавство (5-б,5-д)
Івашина С.О.
Грунтове середовище життя організмів.
|
§ 42 |
|
Виписати найголовніше з параграфу
|
фото виконаних робіт надіслати:
alina292017@ukr.net |
13.04-24.04.2020 |
Математика
Єфімова Л.Г.
Додавання й віднімання
десяткових дробів.
Множення і ділення десяткових дробів на 10, 100…
|
§2,п1
§2, п2
|
Відео "Додавання і віднімання десяткових дробів"
Відеоурок "МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ НА 10, 100, 1000."
Відеоурок "ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ НА 10, 100, 1000. Приклади"
|
№149 (виконати в стовпчик в зошиті)
№228(2,3),230(2,3)
|
фото виконаних завдань надсилати:
lar567@ukr.net |
13.04-17.04.2020 |
Природознавство (5-а)
Заблодська А.Ф.
Гриби і бактерії
|
§35-36 |
Одноклітинні організми
Їстівні гриби
Тест № 1
Тест № 2
|
Читати, переказ.,
відповідати на пит.
в кінці параграф.
с. 156 пит. № 6 письмово
виконати тести
|
фото виконаних робіт надіслати:
alla1812@ukr.net |
13.04-17.04.2020 |
Арабська мова
Дерявко О.А.
|
УВАГА!
Щоп'ятниці о 12:00 онлайн-уроки у Skype (натисніть, щоб приєднатися) |
|
kopaolga@ukr.net |
13.04-17.04.2020 |
|
Англійська мова (5-г, 5-д)
Золотарьова Ю.В.
|
|
Google Classroom;
код доступу: pzqurvz
|
завдання у Google Classroom |
Фото виконаних сторінок підручника та робочого зошита надсилати на пошту
vip_julia@ukr.net |
13.04.-17.04.2020
|
Англійська мова (5-б)
Федосєєва Р.А.
|
|
Google Classroom;
код доступу: 2pyvyuu
MyEnglishLab
Доступ до вправ кожен отримує окремо на Email 12.04.2020
|
завдання у Google Classroom |
Фото виконаних сторінок підручника та робочого зошита надсилати на пошту
rimma.fedoseyeva@gmail.com
або на viber 0995602406 |
13.04.-17.04.2020
|
Англійська мова (5-а,в,г,д)
Черкасова О.І.
|
|
Google Classroom;
код доступу: 2mzkypz
|
завдання у Google Classroom |
Фото виконаних сторінок підручника та робочого зошита надсилати на пошту
oksana_cherkasova@ukr.net |
13.04.-17.04.2020
|
Зарубіжна література
Луценко О.К.
Туве Янсон
«Капелюх чарівника»
|
С. 226-242 |
Відео до уроку 1
Відео до уроку 2 |
С.229-230 завд. 1,5 (письмово), завд. 2,3,4 (усно);
С. 242 завд.6 (письмово), 1,2,3,4,5,7,8 (усно)
|
фото письмових робіт надіслати:
e_240879@ukr.net |
06.04-24.04.2020 |
Німецька мова
Нагайко С.В.
Ландшафти
|
Урок 47
стор. 106
|
Відео до уроку
ОНЛАЙН-ТЕСТ
|
Записати нові слова в словник, перекласти, вивчити.
Впр.1, 2 с.106 усно
Впр. 3 4 а) стор. 107 читати, перекладати;
Виконати тест
|
відповіді онлайн-тесту надсилаються автоматично.
nagayko.sv@gmail.com
|
13.04-17.04.2020 |
Німецька мова
Позднишева Н.І.
Ландшафти
|
Урок 47
стор. 106
|
Відео до уроку
ОНЛАЙН-ТЕСТ
|
Записати нові слова в словник, перекласти, вивчити.
Впр.1, 2 с.106 усно
Впр. 3 4 а) стор. 107 читати, перекладати;
Виконати тест
|
відповіді онлайн-тесту надсилаються автоматично.
bezpekab@ukr.net
|
13.04-17.04.2020 |
Фізкультура |
|
Дистанційний урок з фізичної культури
Суглобова розминка
|
Вправи ранкової гімнастики та розминки. Виконувати щоденно
|
kotyai26@ukr.net |
13.04.-17.04.2020 |
Природознавство
Лисиціна С.А
Чинники середовища життя на планеті Земля
|
§ 38 |
Відео до уроку
|
Стор 166 впр. 4,5
(письмово)
|
фото виконаних робіт надіслати:
S_Lissitsina@ukr.net |
13.04-24.04.2020 |
Пристосування організмів до періодичних змін умов
середовища
|
§ 39 |
Відео до уроку
|
Стор 172 впр 6
(таблиця в зошиті)
|
фото виконаних робіт надіслати:
S_Lissitsina@ukr.net |
13.04-18.04.2020 |
Арабська мова
Алєшкова М.О.
Природа
|
|
Відео до уроку 1;
Матеріали до уроку;
Відео до уроку 2;
|
Переглянути відео. Повторювати слова за диктором. Прописати слова із таблиці у зошиті, вивчити їх напам’ять.
(Вчити тільки слова із таблиці, не зі всього відео!)
|
Фото виконаних робіт надіслати:
mariia_alieshkova@ukr.net |
13.04.-17.04.2020
|
Природознавство
(5-Г)
Рудчук О.Б.
|
|
|
завдання у групі класу |
фото виконаних робіт надіслати:
olenarudchuk@gmail.com |
13.04-17.04.2020 |
Англійська мова (5-а,в)
Науменко Г.В.
Growing up unit 7
«Опис людини»)
|
English Plus 1 |
Kahoot!
Simple Past: 0907651
Irregular verbs: 0313173
|
SB p 77
WB p 62-63
|
Фото виконаних сторінок підручника та робочого зошита надсилати на пошту
n_nau@ukr.net |
10.04.-17.04.2020
|
Українська мова
(5-А,5-Б, 5-В)
Петруньок Г.П.
Громадська В.М.
|
§41 |
Відео до уроку
|
§41(правило с.206)
Впр.481,483,485
|
фото виконаних робіт надіслати:
petrunokgalina@gmail.com
gromadska.vira@gmail.com |
13.04-17.04.2020 |
Мій Київ
Василенко Л.І.
Природне середовище Києва
|
ст.50-55 |
Відео "Про невідомі річки Києва" |
Повторити тему "Природне середовище Києва",
зробити одне повідомлення на вибір (Київські гори,
невідомі річки Києва, парки, ботсад) -письмово;
Творче завдання "Як зберегти природу Києву?" |
фото виконаних робіт або файли:
vasilenkoluda20@gmail.com |
10.04-24.04.2020 |
Історія України
Василенко Л.І.
Події української революції 1917-1921рр. Пам'ять про Голодомор
|
§ 19 |
Відео "Голодний дух"
Свідчення очевидців
|
§ 19 - повторити;
Використовуючи підручник та інтернет-ресурс,
здійсніть уявну екскурсію залами Національного музею
"Меморіал пам'яті жертв Голодомору в Україні" (cт. 118-120)
Стор.118-120 - опишіть і висловіть свою думку,
чому слід увічнювати пам'ять про ці подіі. |
фото виконаних робіт або файли:
vasilenkoluda20@gmail.com |
10.04-24.04.2020 |
Українська літератуа
Середа Л.В.
Зірка Мензатюк
"Таємниця козацької шаблі"
|
ст.169-186 |
|
Ст 169 –всі завдання усно.
Ст. 177-(8,10) письмово.
Ст. 186-(12 усно)
Ст186 (будиночок)-1, 2 письмово (за бажанням).
Підготуватись до контрольної роботи!
До 17 квітня. За творами О. Олеся “Зірки Мензатюк
|
фото виконаних робіт надіслати:
sereda_larysa@ukr.net |
13.04-17.04.2020 |
Технології
Юрова Н.Е.
|
|
Майстер-клас |
переглянути відео, виготовити орігамі |
|
13.04-17.04.2020 |
Українська мова
(5-Г,5-Д)
Голя В.О.
Середа Л.В.
|
§ 40-41 |
Звертання
Вставні слова
Онлайн-тест 1
Онлайн-тест 2
|
Впр.470, 480 (усно)
Впр. 472, 481 письмово + синтаксичний розбір онлайн-тести
|
фото виконаних робіт надіслати:
vika_0809@ukr.net
sereda_larysa@ukr.net |
13.04-24.04.2020 |
Сходознавство
Горовенко В.Й.
Чудодійна сила музики
|
|
Відео плейлист
|
1. Переглянути надані відео у послідовності в плейлисті.
2. Записати 3-5 назв своїх улюблених музичних творів, мелодій і пісень.
3. Надіслати фото завдання вчителю
|
Gorovenko290@gmail.com
|
13.04-17.04.2020 |