Конструювання і реалізація змісту профільного навчання
Відіслано Binka в 12/05/2016 16:31
На базі гімназії № 290 відбувся семінар "Конструювання і реалізація змісту профільного навчання", під час якого були заслухані різнопланові доповіді.


Детальніше...

Розширені новини
Конструювання і реалізація змісту профільного навчання: особистісно-орієнтований підхід
Васьківська Г.О., завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Метапроектна діяльність старшокласників в умовах професійно-орієнтованого освітнього середовища
Трубачева С.Е., старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Дидактичні умови міжпредметної інтеграції в профільній школі в єдності інваріантної та варіативної складових
Барановська О.В., старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Варіативний компонент змісту освіти старшої школи як важливий складник системи неперервної професійної освіти
Кизенко В.І., провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Моніторинг сучасного стану взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових у змісті профільного навчання (за резуль¬татами досліджень, проведених у гімназії №290 м. Києва)
Косянчук С.В., науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук.

Учнівське краєзнавче дослідження як складова змісту профільного навчання у єдності його інваріантної і варіативної складових
Кравчук О.П., старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук.

Аудіовізуальні засоби у реалізації змісту профільного навчання в єдності інваріантної і варіативної складових
Чорноус О.В., старший науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Соціальне партнерство суб'єктів освітнього процесу як механізм реалізації профільного навчання
Пугач А.В., кандидат педагогічних наук, головний редактор журналу «Рідна школа».

Технологія роботи з обдарованими дітьми
Дроздовський Д.І., науковий співробітник Інституту літератури імені Тараса Шевченка, старший учитель української мови та літератури гімназії № 290, кандидат філологічних наук.

Педагогічні технології розвитку умінь діалогічного спілкування старшокласників
Васьківська О.Є., аспірант Інституту педагогіки НАПН України.

Рефлексійний підхід до формування суб’єкт-суб’єктних взаємин у старшій школі
Скиба Г.М., аспірант Інституту педагогіки НАПН України.

Інноваційні школи світу: секрети успіху
Чанцева Н.І., методист НМЦ кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.

Проблеми та перспективи організації профільного навчання в навчальних закладах Дарницького району
Литвиненко О.О., заступник директора РНМЦ управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.

Проектування індивідуальних освітніх траєкторій учнів: з досвіду організації допрофільної підготовки та мультипрофільного навчання
Замаскіна П.І., директор гімназії №290 м. Києва.